Minecraft Doctor Who Dış Görünüşleri I ve II Paket Satış
LÜTFEN DİKKAT: Buradaki içeriğin bir kısmına ya da tamamına sahipseniz, önceden satın aldığınız tomarlara bakmaksızın bu tomar için yine de tam fiyatı ödemeniz gerekecek. Bu Minecraft Doctor Who Dış Görünüşleri Cilt I ve Cilt II ile uzay ve zamanda efsanevi bir maceraya atılın. Bu iki dış görünüş paketi ile birlikte dizi tarihinin bütün dönemlerinden tüm Doktorlar, Amy Pond, Clara Oswald, Rose Tyler, Zygons, The Master, Weeping Angels, the Daleks, Davros, Donna Noble, Captain Jack Harkness, K9, Brigadier Lethbridge-Stewart, the Sea Devil ve the Cybermen gibi 100'den fazla karaktere sahip olacaksınız. Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.