Minecraft Çin Mitolojisi Eklentisi
Çin mitleri ve efsanelerinden esinlenerek oluşturulan bu Eklenti Paketi ile destansı bir bölgede yolculuğa çıkın ve ejderhalar diyarında bilgeliğe ulaşın. Minecraft oyuncuları, olağanüstü Dokular, efsanevi Dış Görünüşler ve büyüleyici müziklerle Çin Mitolojisi temalı bir dünyayı keşfetme şansına sahipler. Paket ayrıca, bu Eklentiye özel bir Battle map teması içeriyor!