Minecraft Battle Map Paketi 4
Battle Map Paketi 4, 3 harika ve yeni haritayla sizi bekliyor! Issız, karlarla kaplı Kazı haritasında gizlice ilerleyin, Küçültme haritasında normalden büyük eşyalar arasında gezinin ve tozlu Sınır'da müsabakaya katılmadan önce doyasıya dans edin. Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.