Mind Maze
Mind Maze, oyun alanını ele geçirmeye dayanan mantığa dayalı rekabetçi bir oyundur. Duvarlar ör, bir labirent inşa et, oyun alanının hücrelerini ele geçir. Düşmanın eline düşmekten kaçınmak için köşelerin kapalı görünmesine izin verme. Bir strateji oluşturmak için hamleleri hesapla, rakip için bir mantık tuzağı oluştur. Kurnaz ol, rakibini hata yapmaya zorla ve alanı hızlı bir çığ gibi kaplayarak zafere uzan. Tek oyunculu sefer modunda oyna veya diğer oyuncularla sıcak temas modunda rekabet et.