Metro Exodus - The Two Colonels
Albay Khlebnikov, yüzeyin tam altında, ölü Novosibirsk şehrinde Yılbaşı Gecesi için oğluna kavuşmak üzere eve gidiyor. Ancak buradaki insanlar pek iyi değil: Sıvı tünelleri tüketiyor, mutant saldırıları artışta görünüyor ve insanları radyasyon zehirlenmesinden koruyan değerli "yeşil şeyin" stokları azalıyor. İnsanların hayatta kalmasını sağlamak için baştakilerin dev önemler alması gerekli... Novosibirsk'in son günlerinde Khlebnikov'un yolculuğunu ve deneyimlerini takip ediyoruz, Albay Miller bunları bir yıl sonra yeniden gözlemliyor. Oyuncular bu yeni doğrusal bölümde Metro serisinin klasik, hikaye tabanlı oynanışını umabilir; ayrıca yepyeni bir silah, ölümcül bir alev silahı, klostrofobik mekanlar ve o tanıdığımız tüyler ürpertici gerilim mevcut.