Metro Exodus Genişletme Bileti
Metro Exodus Genişletme Biletiyle kıyamet sonrası vahşi Rus doğasındaki yeni maceraları keşfet. Tam içerik hala netleşmedi fakat saatlerce oynanabilecek sürükleyici tek oyunculu mod ve yüksek kaliteli hikaye tabanlı aksiyon umabilirsin!