Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition Yükseltmesi
Bu ödüllü fantezi RYO yapımında bağlar kurun ve bölünmüş bir krallığı kazanın. Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition Yükseltmesi, 55 sayfalık bir Temel Dijital Strateji Rehberi (yalnızca İngilizce olarak mevcuttur) içerir. Temel Dijital Strateji Rehberi, Future Press tarafından hazırlanan 592 sayfalık basılı tam Resmî Strateji Rehberi'nin özenle derlenmiş ve yeniden düzenlenmiş bir sürümüdür. Bu rehber, oyunun ilk bölümünün tam çözümünün yanı sıra oyunun hikâyesine ve mekaniklerine derinlemesine bir giriş sunar. Oyuncular ilerledikçe rehber, yolculuğun geri kalanı için optimize edilmiş bir program sunarak oyun içi ilerlemelerini ve deneyimlerini en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur. -Temel Dijital Strateji Rehberi (yalnızca İngilizce olarak mevcuttur) -Dijital Sanat Kitabı -Dijital Oyun Müzikleri -Metaphor: ReFantazio: Shujin Academy School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set -Metaphor: ReFantazio: Jouin High School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set ※Bu ürün, Metaphor: ReFantazio oyun yazılımını içermez. ※Metaphor: ReFantazio Guidebook Edition ürününün aynı isimli içerikleri aynıdır.