METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.2 BONUS CONTENT
Koleksiyon sürümüne özel satın alma bonusu olarak serinin 2000 yılında çıkan ilk el konsolu oyunu Metal Gear: Ghost Babel ve Snake'in görevlerine heyecan katan oyun içi müziklerden vokallere kadar pek çok ikonik parçanın yer aldığı Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 seni bekliyor. [Oyun Listesi] Metal Gear: Ghost Babel [Oyun Müziği] Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 *Oyunla birlikte sunulan özel ses oynatıcısı sayesinde tüm müzikleri dilediğin gibi dinleyebilirsin.