METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty - Master Collection Version
METAL GEAR serisinin piyasaya sürülen dördüncü oyunu olan Metal Gear Solid 2 iki bölümden oluşan bir hikâyeye sahip: Tanker bölümlerinde Solid Snake, Metal Gear adlı son derece gizli bir nükleer silahı bulmak için saklı bir tankere gizlice girer. Plant bölümlerinde ise yeni FOXHOUND biriminden Raiden, açık denizde yer alan ve teröristlerin işgal ettiği bir tesise sızar. Bu oyun, oyuncuları silahları birinci şahıs bakış açısıyla tutmak, düşmanlara silah doğrultmak ve alt edilen düşmanları tutarak sürüklemek gibi yeni oyun mekanikleriyle tanıştırdı. Oyunda ayrıca Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty'nin öyküsü ile karakterlerine dair ayrıntılı bilgilerin yer aldığı özel bir dijital Screenplay Book ve Master Book da sunuluyor. [Sunulan oyunlar] Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (HD Collection version) Oyunların bölgesel sürümleri de indirilebilir ek içerik olarak mevcuttur. [Dijital kitap] Metal Gear Solid 2: Screenplay Book Metal Gear Solid 2: Master Book Dijital kitaplara oyunun ana menüsünden erişilebilir.