METAGAL
Oyuncular, bir sayborg kız olan "Meta"nın yerine geçerek haydut bir ordunun şeytani lideri olan "General Creeper"ın elinden yaratıcısı "Dr Ray"i kurtarmaya çalışıyorlar! Daha da kötüsü Creeper, Metagal’ın kız kardeşlerini de kaçırdı ve sonunda dünyaya hükmetmek üzere güçlerini kullanmak amacıyla hepsini savaş sayborglarına dönüştürdü! Başka seçeneği kalmayan Meta, eğer düşmanını yenmek, sevdiklerini ve dünyayı kurtarmak istiyorsa kız kardeşleriyle yüzleşmeli, onları özgür bırakmalı ve onların yeteneklerini kopyalamalıdır. Ancak yoğun aksiyonun yer aldığı 8 aşamaya dayanabilse bile Creeper'la yapacağı son bir yüzleşme bulunmaktadır! Özellikler: * Zıpla ve vur tarzı klasik bir platform oyunu. * 16 bit grafikler. * Her birinde kendine özgü ortamlar, detaylı tasarımlar ve farklı numaralar bulunan 8 seviye. * Çeşitli Bölüm Sonu Canavarları dışında 30 adet Düşman türü. * Bölüm Sonu Canavarını yenerek elde edilebilecek güçlü yeni silahlar. * Karakterinizi güçlendirmek için kullanılabilecek çok sayıda gizli toplanabilir nesne. * “Gear” sistemine sahip hafifletilmiş ölüm cezası sayesinde oyuncu, hatalarını daha az kayıpla çözebilmektedir. * Kilitlerinin açılması durumunda her biri kendi güçleri ve yükseltmeleri ile birlikte gelen oynanabilecek yeni karakterler.