Merhametli Delilik
Görevler şunlardır: - Sükût Altındır - Pike görevinden sonra Oakmont Üniversitesi Kütüphanesi'nden alınabilir - Ahmak Altını - Soğuk Karşılama görevinden sonra Oakmont Günlükleri'nden, Karakol'dan ve Belediye Binası'ndan alınabilir - Ölü Beyin Silindirleri - Soğuk Karşılama görevini tamamladıktan ve silindirlerden birini bulduktan sonra alınabilir Bu görevler Lovecraft'in ikonik hikâyeleriyle ilgilidir ve Oakmont ile onun çılgın vatandaşlarının gizemlerine ışık tutar. Sükût Altındır Oakmont sakinleri ağzını kapalı tutmanı ve yabancılarla konuşmamanı söyler. Görünüşe göre birileri bunu fazla ciddiye almış. Joy ne demiş de insanlar bu kadar ileri gitmiş öğren... Ahmak Altını H. P. Lovecraft romanlarının okyanus derinlerinde yaşayan ikonik canlıları olan Sirenlerin muhteşem eserlerinin peşine düş. Ölü Beyin Silindirleri İnsan beyinleri barındıran kavanozları... ele geçir ve onların ürkütücü dünya dışı amaçlarını öğren.