Merge Games Piksel Paketi
Retro tarzda dört oyunla sanki 1989’daymış gibi eğlenin. Sparklite’ta tuhaf bir maceradan Monster Harvest’ta acayip çiftçiliğe ve Alex Kidd’in klasik platform aksiyonundan Riot’ın politik stratejisine kadar. Oyunların Altın Çağını seviyorsanız bu pakete bayılacaksınız! Alex Kidd in Miracle World DX Alex Kidd in Miracle World DX ile efsanevi Alex Kidd geri dönüyor! Efsane Alex Kidd geri döndü! Mucizevi Dünya'ya geri dön ve burayı daha önce hiç görmediğin gibi deneyimle. Yeni HD grafiklerle, oynanış iyileştirmeleriyle ve animasyonlarla tamamlanan oyunda, orijinal oyundaki tüm seviyeleri ve Alex Kidd'le ilgili bilgileri ve hikayesini genişleten yepyeni seviyeleri keşfet. Monster Harvest Değişik bir çiftçilik macerası! Planimal Point'te yeni bir hayata başlarken hayatının macerasına atılmaya hazırlan. Kendi çiftliğini geliştir, kendi evini inşa et ve özelleştir, kendi mobilyalarını yap, leziz reçeller yap ve savaşa götürebileceğin sadık ve vahşi yardımcılar oluşturmak için ekinlerini mutasyona uğrat! Sparklite Sparklite, tuhaf ve sürekli değişen Geodia diyarında geçen bir aksiyon-macera oyunudur. Gereçler, silahlar ve ekipmanlardan oluşan teçhizatları kullanarak üstten bakışlı bir aksiyon ile düşmanlarla savaş. Yöntemsel olarak oluşturulan dünyanın tehlikeli köşelerini keşfet, maden endüstrisinin titanlarını alaşağı et ve Sparklite'ın gücünü dizginle! Riot - Civil Unrest RIOT – Civil Unrest, oyuncuları dünyanın sert çatışmalarının tam ortasına koyan, uzun süredir çıkması beklenen gerçek zamanlı bir isyan simülatörüdür. Seferler şunları içerir: Indignados (İspanya), Arap Baharı (Mısır), Keratea (Yunanistan) ve NoTAV (İtalya). 17 adet tekli senaryonun içerisinde Roma, Oakland, Paris, Londra ve Ukrayna bulunmaktadır.