Merge Games Cyberpunk Paketi
İki eşsiz Cyberpunk macerasına atılın. Cloudpunk’ın yağmurlu cyberpunk metropolünde bir kurye olarak ilk gecenizde yaşanan neon-noir bir hikâyeyi deneyimleyin. FORECLOSED’da aksiyon, gerilim ve deneysel güçlendirmelerle dolu bir dünyada karmaşık bir kumpası çözün. Cloudpunk - Sanal ve ütopik bir metropolde geçen, heyecan dolu bir hikaye. Teslimat servisi yapan Cloudpunk'taki ilk iş gecendesin. Şu iki kuralı unutma: Teslimatı başarıyla yap ve paketin içindekini asla sorma. Foreclosed - FORECLOSED; aksiyon, gerilim ve deneysel takviyelerle dolu bir Siberpunk dünyasında geçen, hikaye odaklı bir aksiyon macera oyunudur. Yakın zamanda kimliğine el konulan ve işini, beyin implantlarını ve şehrin Blok Zincirine erişimini kaybeden Evan Kapnos'un hikayesini deneyimle. Kimliği ve implantları açık artırmayla satılmadan önce kaçması gerekiyor.