Mercenary Day
Borderlands 2'nin üçüncü Kelle Avcısı paketinde Frost Bottom'a çarptınız. Kazandırma mevsimindeyiz, o halde Marcus'un Mercenary Day'i kurtarıp The Abominable Mister Tinder Snowflake'i eritmesine yardım edin. Frost Biter'lardan kaçın, Gingerton'u ısıtın ve Small Tim'e ufak bir el uzatın. Yeni şen kafalar ve deriler topladıkça birçok hediyeler verilecek ve yağma yapılacak!