Memory Lost
Memory Lost'a hoş geldiniz, yukarıdan görüşlü heyecan verici bir siberpunk tarzı üçüncü şahıs nişancı oyunu. Bu heyecan verici oyunda, teknolojik mucizeler ve acımasız şirket savaşlarıyla dolu distopik bir metropol olan Detraxis'in derinliklerine dalacaksınız. RedSky Corporation tarafından yaratılan bir sinir ağı olarak özgürlüğünüz ve kaderiniz için savaşacaksınız. Bilincinizi düşmanlarınıza kaydırmak, zihinlerini ele geçirmek ve yeteneklerinde ustalaşmak için benzersiz yeteneğinizi kullanacaksınız. Bu mekanik, duruma anında uyum sağlamanızı ve hedefinize ulaşmanızın önündeki engelleri aşmanızı sağlayacak. YENİ VÜCUT - YENİ OYUN OYNANIŞI Memory Lost'un oynanışı yoğun çatışmaları ve taktiksel kararları bir araya getiriyor. Düşman tesislerini yok etmek, gizli bilgileri hacklemek ve keşfetmek dahil olmak üzere tamamlamanız gereken birçok görev olacak. Zihin aktarma becerileriniz sayesinde, düşman güçlerinden en iyi şekilde yararlanabilecek ve onları "müttefikleriniz" haline getirebileceksiniz. DÜŞMANLARIN ANILARINI KOPYALAYIN! Memory Lost'ta "hafıza parçaları" kazanarak becerilerinizi sürekli olarak geliştireceksiniz. Silahlarınızı, hızınızı ve hayatta kalma yeteneğinizi artırabileceksiniz. YER DEĞİŞTİRME HAYATTA KALMANIN TEMELİDİR Her zafer ve başarı sizi şehrin şirketlerin zulmünden kurtulmasına yaklaştıracak.