Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack
Tüm klasik Mega Man serisini elde edin! Mega Man 1, 2, 3, 4, 5 ve 6'yı içeren Mega Man Legacy Collection ile efsane karakterin altı orijinal 8 bit maceralarını oynayın. Mega Man Legacy Collection 2, macerayı Mega Man 7, 8, 9 ve 10'daki serinin evrimi ve retro devrimle devam ettiriyor. Bu koleksiyonlarda zaman denemeleri, remix mücadeleleri, bir müzik çalar ve eşsiz çizimlerin bulunduğu kapsamlı bir galeri gibi bir sürü ek içerik bulunuyor.