Mega City Force
Merhaba, Ajan. Mega Şehir sizin hizmetlerinize ihtiyaç duyuyor. Yasayı korumaya hazır mısınız? Suç kontrol dışına çıkmış durumda, sokaklar tehlikeli. Her yerde bulunan suçlular ve psikopatlar saldırıya hazır. Yolsuz bir mega şirket, vatandaşların yaşam gücünü emerek şehrin her yerinde kontrolü sağlamayı hedefliyor. Sadece Mega Şehir Özel Kuvvetler Departmanı'nın yolsuzluğa bulaşmamış üyeleri, şehri saran suç dalgasına karşı dik duruyor ve toplumu saran bu tehdit ile mücadele ediyor. Kendi ajanınızı seçin ve şehrin en karanlık köşelerinde adaletin canavarını serbest bırakıp suçlular ve acımasız patronlarla ölümcül bir savaşa dalın. DROID BISHOP, TIMECOP1983, SUBLUNAR GIBI SANATÇILARIN MÜZİKLERİNİ KEŞFEDİN VE DAHA FAZLASINI DİNLEYİN! Patronları yenerek ikonik synth-wave ses kasetlerini toplayın. Karargah içinde özel bir ses çalar kurarak kendinizi büyüleyici melodilere daldırın. TONLARCA SİLAH VE YÜKSELTMELERLE DOLU SERT BİR OYUN DENİYİMİ Düşmanları yok etmek için ateş et, yumrukla ve yeteneklerini kullan. Her seviyede çeşitli silahları içeren özel kutular bulacaksın. Düşmanlardan para toplamayı unutma, bunları mağazada yeni ekipmanlar ve özel sözleşmeler için harcayabilirsin. Her seviye ve her düşman, her polisin silahlarını en iyi şekilde kullanarak becerilerini geliştirmen için tasarlanmıştır. Suçla etkili bir şekilde mücadele etmek için hızlı tepki verme ve taktiksel düşünme gereklidir. Başarılı olmak için bu yeteneklere sahip olman gerekmektedir. HER AJANSA KENDİ TAKTİKSEL OYNAMA TARZI VARDIR Üç silah yuvası, geliştirilmiş zırh ve saldırıları kesen, düşmanları sersemleten manyetik bir darbe gibi özelliklere sahip bir Сyborg olan acımasız öldürme makinesine dönüşün. Geleneksel bir Çaylak rolüne bürünün taktiksel kaçınma ve sersemletici el bombası kullanın. Hızlı ve son derece tehlikeli olmasının yanı sıra optik kamuflajı ve lazeri sayesinde İzci herkesi indirebilir. Bunlar sadece başlangıçta mevcut olan ajanların birkaç tanesidir. İlerledikçe benzersiz taktiksel yeteneklere sahip daha fazla karakterin kilidini açın! 80'LER VE 90'LARIN AKSİYON FİLMLERİ VE VİDEO OYUNLARINDAN İLHAM ALAN PİKSEL GÖRSEL TARZI Hatırlıyor musun, sert aksiyon kahramanlarının havalı hareketlerle düşmanları alt ettiği, kulağa hoş gelen bir müzik eşliğinde geçmiş günleri? Tüm oyun aynı retro ruhunu taşıyor. Her piksel, her silah ve her eşya, seni o nostaljik hissi yaşatmak için özenle hazırlandı. Retro adamlar için gerçek bir sevgiyle, gerçek bir nostalji. YÜKSEK TEKRAR OYNANABİLİRLİK, SAĞLAM BİR İLERLEME SİSTEMİ VE RASTGELE OLUŞTURULAN SEVİYELER Suç bastırıldığında ne olur? Daha da kötü bir şekilde geri döner. Oyunu ilk kez tamamladığınızda yeni bir polis arabası, yeni bir zorluk seviyesi ve hemen tanınabilir efsanevi kostümlerle daha fazla ekipman kilidini açarsınız. Yasayı tarzlı bir şekilde yerine getirin.