Mega Adam X
Sigma ve başına buyrukları geri döndü ve çok ciddiler! Orijinal Capcom'dan ilham alan bu resmi Mega Adam dünyası ile maceraya dalın. İkonik seviyelerde ilerlerken ve destansı patronları yenerken Mega Adam'ın 9 silahtan oluşan cephaneliğini kullanarak bir düşman ordusuyla savaşın! Orijinal Mega Adam X müziğini dinleyin ve pakete dahil olan klasik Mega Adam dış görünüşleriyle hava atın.