Behaviour Interactive Inc.DiğerAtıcı
"Meet Your Maker: Sector 3 Kozmetik Koleksiyonu Bastion garnizonu son nefesine kadar savaştı. Genebank'i korumak uğruna yiğitçe savaşıp hayatlarını feda eden kahramanlar. Nihayetinde ise değişen bir şey olmadı. İnsanlık, umutlarının son kalesini kaybetti. Meet Your Maker'ın Sector 3 Kozmetik Koleksiyonu, Fort Hope savaşı ve Bastion'ın sığınağında savaşıp hayatını kaybeden kahramanlardan ilham almıştır. Sector 3 Kozmetik Koleksiyonu içeriği: 1 Dekorasyon Paketi: Bastion 2 Blok (her birinde 3 farklı şekil bulunur) - Composite Armor Güçlü darbelerden korunmak için kullanılan, metal ve seramik plakalardan yapılmış hafif, güçlü ve sert çok katmanlı blok. - Corroded Concrete İçine gömülü çelik ile daha da güçlendirilmiş çok dayanıklı bir beton karışımı. 2 Dekor: - Bastion Light Düşük güçlü ışık, askerlerin sığınağın karanlık köşelerinde gece görüşlerini kaybetmemelerini sağlar. - Filter System Bastion'ı koruyan çok sayıda hava filtresinin bir parçası. 1 Hareketli Dekor: Centrifugal System - Gen bankasını kazara meydana gelebilecek enfeksiyonlardan korumak için kurulan dahili sterilizasyon sistemi. 8 Kaplama - Bastion Savaştan kalan boyalar ve işaretler. 1 KORUYUCU GÖRÜNÜMÜ: - Instant Dispatch Güçlü ve korkusuz baskıncılara uygun bir parlak Volt Lancer görünümü. 1 LODESTAR SİLAH GÖRÜNÜMÜ: - Craze Lodestar kalkanının, Vanguard birimlerinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere özelleştirilmiş askeri bir versiyonu. Tasarımı, güçlendirilmiş sığınaklara saldırırken kamuflajı en üst düzeyde tutmayı amaçlar. *Meet Your Maker oyununda bir karakol inşa ederken veya baskıncı ekipmanı oluştururken tüm eşyalar arasında serbestçe seçim yapılabilir. "