Meet Your Maker: Sector 1 Arsenal Pack
Meet Your Maker: Sector 1 Cephane Paketi Meet Your Maker'ın Sector 1 Cephane Paketi, alet çantanı 4 ölümcül araçla genişletiyor. Çamur, pas ve sonsuz sisten oluşan Dreadshore'a hoş geldin. New England kıyı şeridinin kasvetli kalıntıları üzerinde, bir zamanlar Koruyucu ve Chimera'nın acı dolu bir hapishanede tarif edilemeyecek deneyler yaptığı bir deniz feneri sığınağı var. Onların aletleri artık senin. Bu gizli tesisi yönetmek için kullanılan tuzaklar ve iğrenç genetik aletlerle yeni yaratıcı cezalandırma yolları keşfet. ÜCRETSİZ AL - Sector 1 Cephane Paketi'ne 27 Haziran ile 10 Temmuz arasında ücretsiz sahip ol ve bu ölümcül araçları bir sonraki eserine ekle. Dreadshore Cephane Paketi'nin içindekiler: 1 KORUYUCU: - Nautilus Savunma silahlarının etkilerini güçlendir ve her türlü hücuma karşı hayatta kalma şansını arttır. Eski bir dalgıç kıyafetini andıran bu zırh, deniz feneri sığınağından kaçabilen tek mahkûm tarafından gizlice geliştirildi. Nautilus, insanoğlunu boğmak için gelen derinliklerden çıkma bir dehşet. 1 TUZAK: - Sentry Beam Bu tuzak, kaçmaya yeltenecek kadar cesur olan mahkûmları hızla infaz etmek için deniz feneri sığınağı tarafından geliştirildi. Sentry Beam'in tetikte olan kırmızı gözü, hareket takibi kullanarak bir hedefe kilitleniyor ve aşırı ısıtılmış ve güçlendirilmiş ışıktan dar bir lazer ışını yayıyor, hızlı hareket eden baskıncıları kesmek için birebir. Işın hedefini ıskalarsa birden fazla kez sekerek kaotik ve sert bir ölüm fırsatı sunuyor. 1 MUHAFIZ: - Ravager Hem acımasız bir canavar hem de hassas bir katil olan Ravager, deniz feneri sığınağının başarısız klonlama deneylerinin rahatsız edici bir sonucudur. Vizörü, yalnızca bir hedef olduğu zaman birden fazla bulanık hedef gösterecek şekilde görüşünü değiştirir ve her birine aynı anda ateş etmesine neden olur, bu da ortaya tek bir mermiye kıyasla çok daha zor kaçılabilen bir dağınık atış çıkarır. Etkili ve saldırgan olan Ravager, tüm karakolların savunmasına güçlü bir katkı sağlar. 1 SİLAH: - Demolition Cannon Nautilus, resmen bir kan banyosuna dönen kaçışı sırasında sığınağın cephaneliğinde bulduğu Demolition Cannon'ı kullanarak yoluna çıkan herkesi yok etti. Güçlü ve taşınabilir olan bu ağır top, yeniden kullanılabilir bombalarıyla beraber bir bölgede patlama gerçekleştirerek büyük hasar verir.