Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Exquisite Pack DLC ile Görünüşünü Geliştir Exquisite Pack DLC, karakterlerine ve yerleşkelerine daha zarif bir görünüm kazandırmak isteyen oyuncular için bir dizi içerik ekliyor. Benzersiz saç stilleri, renklendirilebilir sofistike kıyafetler ve yerleşke için bir düzineden fazla yeni amblem sunuyor. Hem özenli hem de son derece sofistike bir görünüm kazandıran bu yeni içerikler, karakterini ve yerleşkeni farklı kılmak için özel olarak tasarlandı. Temel Özellikler Bu paket kozmetik ürünler, semboller ve prestij odaklı yeni içerikler sunuyor. Oyunculara, oyun dünyasındaki karakterlerinin statülerini veya hedeflerini yansıtan görsel bir sunum sağlıyor. Zarif Kıyafetler: Hem erkek hem de kadın karakterler için yeni ve detaylı kıyafetleri keşfet. * 1. Seçenek: En dikkat çekici kıyafetimiz karmaşık detayları ve süslemeleriyle göz alan bir elbise. Güzel ayakkabılar ve takılarla tamamlanan bu kıyafet, zarif ve çekici bir görünümü garanti ediyor. * 2. Seçenek: Temelini ince işçilikle tasarlanmış, girift kesime sahip birer gömleğin ve pantolonun oluşturduğu bir kıyafet. Görünümü büyük bir deri kemer ve mükemmel uyumlu botlar tamamlıyor. Bu giysi statü göstergesi niteliğindeki mücevherlerle taçlandırılıyor. İhtişamlı görünümü ve ince detaylara önem verir tasarımıyla bu kıyafet, bir köy lideri için biçilmiş kaftan. Zarif Kılıç: Ölümcül olduğu kadar güzel de olan yeni bir kılıcı cephaneliğine ekle. Bu yeni kılıç, usta işçilik ile zengin süslemeleri bir araya getirerek gerçek bir güç sembolü oluşturuyor. Eşsiz Saç Stilleri: Artık rahat ve doğal kesimlerden karmaşık örgülere sahip ve zaman alan topuzlara kadar çeşitli saç stilleri seçebilirsin. Hâlâ bir şey eksikmiş gibi mi hissediyorsun? Bıyık ekleyerek görünüşünü değiştirebilirsin! Bu çeşitlilikle eşsiz karakterini daha iyi ifade edebilirsin. DLC, oyuna 4 yeni saç stili ve 1 yeni sakal ekliyor. Yeni Amblemler: Son olarak köyünün görünüşünü değiştirerek karakterinin doğasını yansıtmanı sağlayacak 13 yeni amblem deseni eklendi. Sana korkusuz binici amblemi, tam açmış çiçek motifleri ve daha pek çok semboller sunuyoruz! Nasıl Çalışıyor? DLC içeriği satın alımdan hemen sonra kullanılabilir hâle gelir. Yeni ürünler (kıyafetler), oyunu yüklemenin üzerinden bir sezon geçtikten sonra satıcılarda görünür. Eşli oyunlarda sunucu sahipleri paketi yüklemişse oturumdaki herkes DLC içeriğine erişebilir. Sunucu sahibi DLC'ye sahip değilse eşli oturumdaki hiç kimse içeriğe erişemez.