Medieval Dynasty - Echoes Edition
Medieval Dynasty - Echoes Edition, orta çağ dünyasına dair kapsamlı bir yaşam deneyimi sunuyor. Evini inşa et, köyünü büyüt ve mirasına yön ver. Echoes of Nature DLC'sindeki bitkilerle ve ek dekorasyonlarla oynanışını zenginleştirerek doğanın güzelliklerini yakından gözlemle. Hanedanlığını kurmak için ihtiyacın olan her şey artık tek bir pakette.