Mechacheeks Sepeti
Maksimum eğlence için tasarlandı. Mechacheeks Sepeti ile gücünü artır! İçindekiler: - Mechacheeks Mitik Stumbler - Nukes Adımlar - 5000 Mücevher Bu sepet, hesap başına yalnızca bir kez satın alınabilir.