MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV yayında mı? Hayır, sahnede MC.CC var! MC.CC her zaman yüksek enerjili, unutulmaz bir performans sunar ve izleyicinin daha fazlasını istemesini sağlar! Güçlü hareketlerle dolu bir SG! DJ MC.CC kortta ritmi düşürmeye hazır! Hemen onu kontrol et! Bu Paket içerir: -Karakter — MC.CC -MC.CC Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, bu paket iade edilemez çünkü geri alınamayan tek kullanımlık / kullan‑bir kez oyun içi öğeler içerir. *Satın alındıktan sonra, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Karakter Geçişin varsa, MC.CC belirli bir miktar puana dönüştürülür.