Mastho is Together
Şekersiz bir marşmelovun, neşe ve canlılık arasındaki mükemmel dengeyi bulma hayalini gerçekleştirmeye yardımcı ol! Şekersiz bir marşmelov olarak aksiyon dolu platformlara dalmak süper tatlı olabilir! Yumuşak ve beyaz kahramanımız Mastho’yu kontrol ettiğin Mastho is Together’da zorlu platformlar vardır. Mükemmel piksel tasarımların arasında ve ekranı kaplayacak HUD öğeleri olmadan bulmacalı aşamalarda havaya sıçra ve fırla! Odak noktası, tamamen oynanış mekaniklerine adanmıştır. Minimalist görselleri, soyut estetikle dengeleyen Mastho is Together, menülerin ve yükleme ekranlarının olmadığı bir oyundur. Ölümden hemen sonra yeniden başlarsın, ne kadar sürerse sürsün tekrar denersin ve gitgide zorluğu artan aşamalarda, sevgiyle hazırlanmış 40 hafif ve ritmik müzikle rahatla. Mastho’ya sağlıklı tatlılığa giden yolda yardım edebilir misin?