Master Maker 3D Ultimate
Her yaşa uygun bu 3D aksiyon-platform oyununda retro 3D bölümleri tamamla veya kendi bölümlerini oluştur! Eşya toplama, kutu parçalama ve uzaktaki düşmanlarla savaşma yeteneğine sahip özel bir bumerang çekici olan genç inşaatçı Master Maker olarak oyna! 90’ların klasiklerinden ilham alan bu üç boyutlu macerada özgürce keşfe çıkabilir ve inşaat yapabilirsin. Macera modu, inşaatlarına ilham olacak 50 farklı seviye sunar. Platformlardan zıplayarak, düşmanlarını alt ederek ve tuzaklardan kaçınarak Master Maker’ı başlangıç noktasından bölümün sonundaki bayrağa ulaştır! Sonrasında Seviye Oluşturucu’yla bloklar, paralar, çiviler, toplar, ağaçlar, dekorasyonlar, rampalar ve çok daha fazlasını kullanarak kendi özgün aşamalarını oluşturabilirsin! Yüksek çözünürlüklü 3D tarzında sunulan Master Maker 3D Ultimate, bütün aile için keyifli, düşük poligonlu aksiyonlu bir deneyimdir ve ana bölümler tamamlandıktan sonra hayal gücünü kullanarak oluşturmaya devam edebileceğin için neredeyse sınırsız bir tekrar oynama değerine sahiptir. Ayrıca Macera modunu tamamlarsan istediğin zaman oynayabileceğin 350 yeni seviyenin kilidini açabilirsin!