Mask of Mists
Mask of Mists sihir ve gizem dolu bir dünyayı keşfe daldığın, birinci kişi gözüyle oynanan bir aksiyon macera oyunudur. Bu oyunda, kayıp birini bulma görevini üstlendiğin bir lejyonersin. Akademinin Usta Büyücülerinden biri, Enfekte Bölgenin derinliklerini araştırırken iletişimi kesti. Bir zamanlar bu bölge, devasa miktarlarda büyüye maruz kalmıştı ve şu anda Cehennem yaratıklarıyla dolu. Kayıp Usta Büyücünün peşinden git ve sihir ve tehlikeyle dolu bir macera atmosferine dal! Özellikler: - Antik kalıntıları, gizemli mağaraları ve terk edilmiş evleri keşfet; - Sihirli yaratıklarla savaş; - Öğeler topla ve bunları bulmacaları çözmek için kullan; - Bulduğun sihirli bitkilerden simya iksirleri yap; - Dünyalar arasındaki geçitleri aç ve efsanevi eşyayı bul!