Eddie Brock ile uzaylı bir simbiyotun ölümcül karışımı olan Venom, Lilith'in şeytani etkisi altındayken yaptığı yanlışları düzeltmek için Midnight Suns'a katılıyor. Venom, en yakın dostane düşmanı Spider-Man ile yan yana savaşırken, eski yenik düşmanınızı yeni hikaye görevlerinde korku salan bir müttefike dönüştürün. Kan emici vampirler New York'un altında uzanan lağımları istila etti ama Venom'un zifiri kara pençeleri ve jilet gibi keskin dişleri onları bile korkudan titretiyor. Venom, Midnight Suns'ın yardımıyla eylemlerinin kontrolünü yeniden eline geçirmek ve NYC'yi yaşayan ölüler belasından kurtarmak için mücadele etmektedir; ancak kendini manipülatif bir iblisin zincirlerinden kurtarması bir başkasının dikkatini çeker. Keskin dişleri ve aç bir kurt gibi kıvrılan diliyle Venom, aynı ısırıkla hem masumları koruyup hem de doyumsuz açlığını dindirmek için kötüleri çiğnemeye can atıyor. Venom'un aç gözlü şiddetini kendi avantajınıza kullanın ve bu acımasız anti-kahramanı Midnight Suns'ın onur üyesi yapın. Bu içerik Season Pass'e dahildir ve içeriğin oynanabilmesi için Marvel's Midnight Suns oyunu gerekir.