Marvel’s Guardians of the Galaxy: Vol. 2 Film Seviye Paketi
Marvel Studios'un Guardians of the Galaxy Vol. 2 epik açılış serisini oynarken kozmik maceracılar Star-Lord, Gamora, Rocket Raccoon, Drax ve Groot'a katılın! Filmden esinlenilen bu seviye paketinde oyuncuların, her karakterin benzersiz yeteneklerini kullanarak boyutlar arası bir canavar olan Abilisk'e karşı mücadele etmeleri gerekecek.