Marvel's Guardians of the Galaxy - Sun-Lord Kıyafeti
Marvel's Guardians of the Galaxy Digital Deluxe Edition'ı alarak Star-Lord için Sun-Lord kıyafetini erkenden aç. Evrenin kaosu içinde parıldayan bir şey arıyorsan tam sana göre.