Marvel's Guardians of the Galaxy + Marvel's Avengers
MARVEL'S GUARDIANS OF THE GALAXY: Bu yepyeni Marvel's Guardians of the Galaxy oyunuyla evrende çılgın bir yolculuğa koyul. Bu üçüncü şahıs gözünden aksiyon-macera oyununda Star-Lord olarak oynuyorsun. Cesur ama tartışmaya açık liderliğin sayesinde beklenmedik kahramanları sana katılmaya ikna edip bir ekip oluşturdun. Budalanın teki (kesinlikle sen değil) felakete yol açan bir olaylar zinciri başlattı ve gezegenlerarası yıkımı önlemek için sağı solu belli olmayan Koruyucuları yeterince uzun bir süreliğine yalnızca sen bir arada tutabilirsin. Element Blaster'lar, ikiye bir pataklamalar, jet botuyla uçan tekmeler... Aklına ne gelirse yap. Her şey plana uygun gidiyor sanıyorsan sürprizlere hazır ol çünkü eylemlerinin sonucu Koruyucuların her zaman tetikte olmasına sebep olacak. Bu orijinal Marvel's Guardians of the Galaxy hikâyesinde galaksinin kaderi için mücadele ederken güçlü yeni varlıklar ve ikonik karakterlerin eşsiz halleriyle karşılaşacaksın. Evrene gerçek gücünü gösterme zamanı. Hadi, yaparsın. Muhtemelen. MARVEL'S AVENGERS: Marvel's Avengers; kaçırılmayacak bir Süper Kahramanlık oyun deneyimi için orijinal ve sinematik bir hikâyeyi tek oyunculu ve işbirlikçi çok oyunculu oynanışla birleştiren destansı, üçüncü şahıs bir Süper Kahraman oyunu. Marvel's Avengers dünyası, devam eden orijinal hikâyesiyle 25 saatten fazla süren tek oyunculu hikâye moduna ek olarak, bu orijinal evrenin yapısını tamamlayan yeni Oyun Modları, Etkinlikler, Operasyonlar ve Genişletmelerle büyümeye devam ediyor. Reassemble Campaign'de başlayarak yükselen küresel tehdit AIM'e karşı Yenilmezler'i bir araya getirme yolculuğunda Kamala Khan'a katıl. Kate Bishop'la tanışıp AIM'in dehşet verici sonuçları olan çok gizli projesini ortaya çıkaracağın Operation: Taking AIM'de heyecan dolu hikâyeye devam et. Hawkeye olarak Operation: Future Imperfect'te zaman yolculuğu yaparak izleri takip et ve zaman çizgisini değiştirmenin yolunu ararken gelecekteki Dünya'nın çorak halini karış karış gez. Şimdi de Black Panther Kral T'Challa ile War for Wakanda Genişletmesine dalıp Klaw ve AIM'in kuşatması altında olan gelişmiş ulus Wakanda'ya yolculuk yap. Oynayabileceğin 9 Kahraman ile hayallerindeki Süper Kahraman heyecanını yaşayabilirsin.