Marvel's Avengers - The Definitive Edition
Dünyanın en güçlü kahramanlarıyla ekibini kur, güçlerini kullan ve Süper Kahraman olma hayalini gerçekleştir. Marvel's Avengers; orijinal, sinematik bir hikâyeyi tek oyunculu ve işbirliğine dayalı oynanışla birleştiren destansı, üçüncü şahıs bir aksiyon-macera oyunu*. Dörde kadar çevrimiçi oyuncuyla bir araya gelerek ekibini kur, harika beceriler üzerinde ustalaş, kapsamlı kahraman kadronu özelleştir ve dünyayı giderek artan tehditlere karşı koru. Marvel's Avengers'ın başlangıcı, Captain America, Iron Man, Hulk, Black Widow ve Thor'un, San Francisco'da bulunan yeni ve yüksek teknolojili bir Yenilmezler karargâhının tanıtımını yaptıkları A-Day ile gerçekleşiyor. Gizemli bir düşmanın neden olduğu yıkıcı bir kaza büyük ölçekte tahribata yol açınca kutlamalar ölümcül bir hal alıyor. Bu trajediden sorumlu tutulan Yenilmezler ise dağılıyor. Beş yıl sonra tüm Süper Kahramanların kaçak ilan edildiği ve dünyanın büyük bir tehlikeyle karşı karşıya olduğu bir gelecekte Kamala Khan adında kararlı bir genç kadın, AIM olarak bilinen yeni ve gizemli bir gücün kontrolsüz etkisini durdurmak için Yenilmezler'i toplamak ve yeniden inşa etmek için göreve atılınca kapsamlı bir maceranın fitili ateşleniyor. Marvel's Avengers, kahramanları uzaydan gizli krallık Wakanda'ya ve kıyametin gerçekleştiği bir geleceğe uzanan yerlere göreve gönderen nihai Yenilmezler oyun deneyimini sunuyor. 11 eşsiz kahramandan oluşan kadronu kur ve onlara güçlerini yeniden kazandır, sonra AIM'le savaşmaya ister tek başına ister çevrimiçi arkadaşlarınla devam et. Dünyanın En Güçlü Kahramanlarının her biri için oyun tarzına uyacak kuvvetli yetenekler ve yeni ekipmanlar aç. Esnek savaş sistemi, dinamik olarak değişen zorluk ve her Kahraman'ın eşsiz oyun tarzını destekleyen özelleştirilebilir ekipmanlar ve yetenekler. The Definitive Edition, bu ikonik Kahramanları özelleştirebilmen için Marvel'ın 80 yıllık geçmişinden ilham alan 400'ün üzerinde klasik, sevilen ve yepyeni özgün kıyafet içerir. The Definitive Edition çıkmış tüm DLC görevlerini ve kahramanları içerir. *Çok oyunculu mod için çevrimiçi erişim gerekir.