Marvel's Avengers Rekabet - İnanılmaz Paket
31 Mart 2023 tarihinden itibaren oyun içi krediler (Credit) işlevselliklerini yitirecek. 31 Mart 2023'te Marvel's Avengers Marketplace (oyun içi mağaza) kapatılacak ve harcanmayan tüm krediler oyun içi kaynaklara dönüştürülecek. Marvel's Avengers'da 1000 Kredi + 50 Bonus Kredi ve Kozmetik İçerikler.* Marvel Comics temalı kıyafet, ifade ve dahası + Iron Man Illustrious kıyafeti, Fireworks ifadesi, 002 isim levhası ve Captain America Ultimate Patriot kıyafeti, Shield Play ifadesi ve 030 isim levhasından oluşan 6 Kozmetik İçerik için harcayabileceğin 1050 Kredi'yle gücünü göster. Süper Kahramanlığın yasaklandığı bir gelecekte AIM'i durdurmak için Yenilmezler ekibini toplamalı, özelleştirmeli ve onlara güç kazandırmalısın. Ardından dünyayı kaçınılmaz tehditlere karşı korumalısın. Daha fazla bilgi playavengers.com adresinde. *Bu paket yalnızca bir kez satın alınabilir.