Marvel's Avengers Kahramanca Başlangıç Paketi
31 Mart 2023 tarihinden itibaren oyun içi krediler (Credit) işlevselliklerini yitirecek. 31 Mart 2023'te Marvel's Avengers Marketplace (oyun içi mağaza) kapatılacak ve harcanmayan tüm krediler oyun içi kaynaklara dönüştürülecek. Marvel's Avengers'ta 500 Kredi + Kozmetik İçerikler.* Marvel Comics temalı kıyafet, ifade ve dahası + Hawkeye Wastelander kıyafeti, Hawkeye Ricochet ifadesi ve Hawkeye 025 isim levhasından oluşan 3 Kozmetik İçerik için harcayabileceğin 500 Kredi'yle gücünü göster. Süper Kahramanlığın yasaklandığı bir gelecekte AIM'i durdurmak için Yenilmezler ekibini toplamalı, özelleştirmeli ve onlara güç kazandırmalısın. Ardından dünyayı kaçınılmaz tehditlere karşı korumalısın. Daha fazla bilgi playavengers.com adresinde. *Bu paket yalnızca bir kez satın alınabilir.