Marvel's Avengers Hawkeye'lar - İnanılmaz Paket
31 Mart 2023 tarihinden itibaren oyun içi krediler (Credit) işlevselliklerini yitirecek. 31 Mart 2023'te Marvel's Avengers Marketplace (oyun içi mağaza) kapatılacak ve harcanmayan tüm krediler oyun içi kaynaklara dönüştürülecek. Marvel's Avengers'ta 1000 Kredi + 50 Bonus Kredi ve Kozmetik İçerikler.* Marvel Comics temalı kıyafet, ifade ve dahası için harcayabileceğin 1000 + 50 Bonus Kredi + Kate Bishop Young Avenger Kıyafeti, Just a Moment İfadesi, 023 İsim Levhası, Clint Barton Royal Ronin Kıyafeti, Here Boy İfadesi ve 028 İsim Levhası'ndan oluşan 6 Kozmetik İçerik ile gücünü göster. Süper Kahramanlığın yasaklandığı bir gelecekte AIM'i durdurmak için Yenilmezler ekibini toplamalı, özelleştirmeli ve onlara güç kazandırmalısın. Ardından dünyayı kaçınılmaz tehditlere karşı korumalısın. Daha fazla bilgi playavengers.com adresinde. *Bu paket yalnızca bir kez satın alınabilir.