Marvel's Avengers Efsane Kredi Paketi
31 Mart 2023 tarihinden itibaren oyun içi krediler (Credit) işlevselliklerini yitirecek. 31 Mart 2023'te Marvel's Avengers Marketplace (oyun içi mağaza) kapatılacak ve harcanmayan tüm krediler oyun içi kaynaklara dönüştürülecek. Marvel's Avengers'ta 10000 Kredi + 3000 Bonus Kredi Marvel Comics temalı kıyafet, ifade ve dahası için harcayabileceğin 13000 Kredi'yle gücünü göster. Süper Kahramanlığın yasaklandığı bir gelecekte AIM'i durdurmak için Yenilmezler ekibini toplamalı, özelleştirmeli ve onlara güç kazandırmalısın. Ardından dünyayı kaçınılmaz tehditlere karşı korumalısın. Daha fazla bilgi playavengers.com adresinde.