Marvel's Avengers Cesur Casuslar - İnanılmaz Paket
31 Mart 2023 tarihinden itibaren oyun içi krediler (Credit) işlevselliklerini yitirecek. 31 Mart 2023'te Marvel's Avengers Marketplace (oyun içi mağaza) kapatılacak ve harcanmayan tüm krediler oyun içi kaynaklara dönüştürülecek. Marvel's Avengers'ta 1000 Kredi + 50 Bonus Kredi ve Kozmetik İçerikler.* Marvel Comics temalı kıyafet, ifade ve dahası için harcayabileceğin 1000 Kredi + 50 Bonus Kredi + Black Widow Infiltrator Kıyafeti, Souvenir İfadesi, 009 İsim Levhası, Ms. Marvel Battlesuit Kıyafeti, Soda İfadesi ve 060 İsim Levhası'ndan oluşan 6 Kozmetik İçerik ile gücünü göster. Süper Kahramanlığın yasaklandığı bir gelecekte AIM'i durdurmak için Yenilmezler ekibini toplamalı, özelleştirmeli ve onlara güç kazandırmalısın. Ardından dünyayı kaçınılmaz tehditlere karşı korumalısın. Daha fazla bilgi playavengers.com adresinde. *Bu paket yalnızca bir kez satın alınabilir.