Marvel's Ant-Man and the Wasp Karakter ve Seviye Paketi
Marvel's Ant-Man and the Wasp Karakter ve Seviye Paketine erişim için hemen indir! Aksiyonla dolu bu seviyede Ant-Man ile Wasp, kadim düşmanı Egghead'in sinsi planını yürüttüğü, Hank Pym'in unutulmuş araştırma laboratuvarına gidiyor. Oyuncuların görevi de unutulmaz bir maceraya atılıp Egghead'in kötü adamları ve dev bir mekanik tavukla savaşmak.