Marvel'in S.H.I.E.L.D. Ajanları Paket
Ekip, gizemli Zalimlerle barış yapmayı başaramadıktan sonra kendini tehlikeli bir konumda buluyor. Zalimler şimdi S.H.I.E.L.D. Helicarrier'ı işgal etti ve tehlikeyi etkisiz hale getirip Öbür Dünya'nın sırlarını ortaya çıkarmak S.H.I.E.L.D. Ajanlarının görevi. Bu pakette 11 adet oynanabilir karakter ve yeni bir araç bulunuyor!