Marvel vs. Capcom: Infinite - Ghost Rider Outlaw Costume
Dönemin günümüz, 2099 veya Vahşi Batı günleri olması fark etmez. Ghost Rider, gücü yetmeyen herkesin intikamını alma peşine.