Marvel vs. Capcom: Infinite - Captain Marvel Warbird Costume
Carol Danvers, Kaptan Marvel olmadan önce Savaş Kuşu olarak göklerde uçup günü kurtarıyordu. O günlerde bile özel eşyası olan kuşağı takardı.