Marvel vs. Capcom: Infinite- Captain America Gladiator Costume
ABD'nin bulunmadığı gezegendeyken bile Steve Rogers kırmızı, beyaz ve mavi giyip sayısız Hulk rakiple savaşmaya devam etti.