MARVEL Cosmic Invasion - Cyclops & The Thing
TAŞLAMA VE PATLATMA BAĞI! İki yeni Süper Kahraman Annihilus'a karşı savaşa katılıyor! Ana oyunun oynanabilir 15 Süper Kahramanının yanı sıra Fantastik Dörtlü'nün The Thing'i ve X-Men'in Cyclops'u ile oyna. X-MEN, TOPLANIN! Siz istediniz, biz de getirdik: X-Men'in ciddi lideri savaşa bomba gibi bir giriş yapıyor! Cyclops'un kinetik enerji ışınları Annihilation Wave'i delip geçer. Çapraz olarak da atış yapılabileceği için Cyclops, uçan düşmanlara karşı mükemmel bir seçim olacaktır ve rakipleri gafil avlayacaktır. PARÇALAMA ZAMANI! Fantastik Dörtlü'nün ağır topu kozmik radyasyon kaynaklı gücünü çatışmaya getiriyor ve yakalama odaklı bir güç olarak öne çıkıyor. Şaşırtıcı hareket kabiliyeti sayesinde çeşitli ortamlardan sekerek düşmanlardan önce harekete geçebilen bu eski usta pilot, ailesini ve müttefiklerini koruyan yeni tanklık görevini benimseyerek her türlü takıma olağanüstü bir değer katıyor. Cyclops ve The Thing birlikte yerdeki aksiyonda ve uçan düşmanlarla mücadelede mükemmel bir ikili. Bu yıl için planlanan ikinci büyük güncelleme hakkında daha fazla bilgi edinmek için beklemede kalın. Yeni bir oyun modu ve iki yeni oynanabilir karaktere yer vereceğiz!