Mars: Chaos Menace
Dünyamız çok kötü bir durumdaydı, radyoaktif atıklar birikmiş, doğal kaynaklar tükenmişti, ancak gelişen teknolojiyle Dünyamızı tekrar yaşanabilir bir hale getirdik. Bugünse insanlık, güneş sistemindeki gezegenleri kolonileştirmeye ve teknolojiyi kullanarak yaşanamaz yerleri yaşanabilir hale getirmeye başladı. Binlerce yıldan sonra insanlık, ilk defa uyum içinde yaşamaya başladı. Ancak bu ilerlemeler, tek amaçları gezegenleri yok etmek olan büyük canavarların ilgisini çekti. Bir şeyi unutmuştuk; evren kaosu sever...