Mark of the Deep
Mark of the Deep, güçlü bir anlatıma sahip, ünlü Metroidvania ve Souls-Like unsurlarını içeren heyecan verici bir korsan macerasıdır. Korsan Rookie olarak bu yolculuğa çık, lanetli bir adanın gizemlerini keşfet ve kayıp korsan mürettebatını bul! BU DESTANSI KORSAN MACERASINA ATIL! Bir korsan gemisi, efsaneler ve hikayelerle bilinen gizemli bir adada karaya oturdu. Marcus "Rookie" Ramsey olarak oyna ve kayıp mürettebatın Öfkeli Denizkızları'nı ararken gizemli bir lanetle çevrili bu adanın ürkütücü bölgelerini keşfet. HAYATTA KALMAK İÇİN LANETLİ YARATIKLARI YEN! Bu düşman dolu çevrede çeşitli dipsiz canavarlar, ölümsüz yaratıklar ve tehditkâr tarikatçılar dâhil olmak üzere birçok tehlikeyle yüzleşmen gerekiyor. Souls-like oyunlardan esinlenen zorlu savaşlarda 60'tan fazla düşman ve 16 boss'a karşı savaş! İŞARETLERİNİN GÜCÜNÜ AÇIĞA ÇIKAR! Yeni bir İşaret Muhafızı olan Rookie, düşmanlarla savaşma ve çevreyi keşfetme şeklini değiştiren yeni yeteneklerin kilidini açabilir! Dövüş yeteneklerini geliştirmek ve adanın yeni bölgelerinde ilerlemek için yeni beceriler, silahlar ve süs eşyalarını keşfet. MÜRETTEBATINI TOPLA! Lanetli adada seninle birlikte hapsolmuş tam seslendirmeli korsanlar, dipsiz yaratıklar ve diğer birçok karakterle tanış! Arkadaşlarını kurtar ve adanın yerli sakinleri olan Eski Halk'ın gizemlerini çözerken yeni dostlar edin. KENDİ YOLUNU SEÇ! Dipsiz bozulma, değer verdiğin dostlar da dahil olmak üzere çevrendeki herkesi etkiler. İhtiyaç duyanlara yardım ederek görevlerini tamamlamak ve zor seçimlerle yüzleşmek senin elinde. Adadan kaçma hedefinde birden fazla sonu keşfet! EKİBİMİZE KATIL! Dandy Ace ve No Heroes Here oyunlarının geliştiricilerinden, Mad Mimic Discord Sunucusu'na katılarak Mark of the Deep topluluğu ile tanış ve oyun deneyimlerini paylaş!