Marisol Character Pack
Nathan’ın en güvenilir arkadaşı Marisol ile tanışın ve onun takım arkadaşı ile olan kimyasını deneyimleyin! Bu Paket şunları içerir: ‑ Karakter — Marisol ‑ Marisol Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Halihazırda Marisol’a sahipseniz, Marisol belirli bir puan miktarına dönüştürülür. *Paket bileşenleri ve satışı önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir veya sonlandırılabilir.