Marauder Paketi
Marauder Suit ve AL-9 Clearcutter içerir.Marauder Suit: Separatist savaşlarında S.C.A.F.ın korkusuz Marauder birliklerine verilen bu giysi, çıkarma birliklerce Separatist savunmalarını aşmak ve tedarik zincirlerine darbe vurmak için kullanıldı.AL-9 Clearcutter: Triple Threat Pulse Tüfeği yoğun kalabalıkları indirmeye yararken J-111 Hydraulic Eviscerator fazla yaklaşanları ikiye bölecek kadar sağlamdır.Bu paket Tau Volantis Hayatta Kalma Kiti'ne dahildir.