Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Dark Ale Görevi
Faelduum dünyasında yeni bir heyecanlı serüven: Dark Ale! Rosalie’nin Hanı’nın bodrum katındaki tuhaf bir fıçıda ne olduğuna dair gizemi çöz. Sadece dövüş kabiliyetini değil, damak tadını da ortaya koyman gerekecek! Kupanı kap engizitör. Zira uzun bir gece bizi bekliyor...