Man of Steel Paketi: Zod
Man of Steel Paketiyle düşmanlarını filmdeki karakter baz alınarak özel bir şekilde oluşturulmuş General Zod olarak gazaba uğrat. General Zod karakterinin indirilebilir içeriği (DLC) gerekiyor.