MAN Interior Pack 1
Dünyanın dört bir yanındaki yayalar, sürücüler ve yolcular bu konuda hemfikir. Hayatı daha renkli hale getiren şey nedir sorusunun cevabı neredeyse hep aynı: çeşitlilik! Koltuklar için 4 yeni orijinal renk seçeneği ve şık döşeme tasarımları sunan bu gerçekçi otobüs içi DLC'si ile şehir ulaşımında trendleri sen belirle. MAN otobüslerini istediğin gibi değiştir ve kendine özel hale getir. Seçim özgürlüğünün tadını çıkar ve yeni şeyler dene. Vitesi yükselt, hemen şimdi! Daha ne bekliyorsun? Hadi otobüse atla ve yerini al!